Novo número da revista El Museo de Pontevedra

Actualizado 16/04/2008 14:51

Acaba de saír do prelo o número LX da revista anual El Museo de Pontevedra, que estará a disposición dos usuarios que queiran consultala na biblioteca da entidade, así como dispoñible para aqueles que desexen adquirila.

A continuación detallamos o seu contido:

• ARQUEOLOXÍA
    • LABORATORIO DE PATRIMONIO, PALEOAMBIENTE E PAISAXE. Sondaxes arqueolóxicas no castro de Castrolandín (Cuntis, Pontevedra). Informe valorativo
  • HISTORIA E DOCUMENTACIÓN
    • JOSÉ MARTÍNEZ CRESPO. Las ordenanzas municipales de Pontevedra de 1550. (Y ordenanzas anexas de los zapateros de 1553)
    • ERNESTO ZARAGOZA PASCUAL. Nombramientos de cargos en el monasterio de San Martín Pinario (1753-1801)
    • JOSÉ LUIS BARRIO MOYA. La testamentaría de doña Juana Salgado de Araújo (1693)
    • UXÍO PÉREZ RODRÍGUEZ, MARÍA ÁLVAREZ LIRES E PAULO PORTA MARTÍNEZ. Frei Martín Sarmiento e a cuadratura do círculo
  • HISTORIA DA ARTE
    • LEOPOLDO FERNÁNDEZ GASALLA. La iglesia y el monasterio de San Xoán de Poio (Pontevedra)
    • ALBERTO FERNÁNDEZ GONZÁLEZ. Fernando de Casas en la provincia de Pontevedra
  • FOTOGRAFÍA
    • MANUEL CENDÁN VILELA. Editores-impresores de Galicia. Papelería Ferrer. Talleres de Fotograbado e Imprenta. Real 61. Coruña
  • MUSEO
    • JOSÉ CARLOS VALLE PÉREZ. El tímpano de Palmou
    • SILVIA ARCA SOMOZA. Grabados de reproducción de la obra de Rafael: el ejemplar del Museo de Pontevedra.
    • FÁTIMA COBO RODRÍGUEZ. La cerámica farmacéutica en el Museo de Pontevedra
    • YAGO ABILLEIRA CRESPO. Piezas de la batalla de Rande en el Museo de Pontevedra
    • MUSEO DE PONTEVEDRA. Memoria do ano 2005