Entrega dos premios dos Concursos Escolares do Museo de Pontevedra

Actualizado 12/05/2009 11:42

Ás cinco da tarde do 13 de maio, no salón de actos do edificio Fernández López do Museo de Pontevedra, procederase á entrega dos premios dos concursos escolares que lles foron concedidos ós seguintes centros e alumnos:

• Concursos Alfredo García Alén. No apartado destinado a alumnos de Primaria, resultou premiado o traballo Bicentenario dá Batalla de Ponte Sampaio, coordinado pola profesora Sara García Fernández e realizado polos alumnos de sexto curso do CEIP de Ponte Sampaio, Jesús Álvarez Puentes, Sergio Carrera Rodiño, Óscar Díaz Suomela, Andrea García Barreiro, Nerea Gómez Iglesias, Jessyca Ocampo Rodríguez, Sara Puertas Torres, Enrique Rey Seoane e Alejandro Seoane Vidal.

Quedou deserto o premio correspondente ao apartado de ESO por non concorrer ningún traballo.

• Concursos López Suárez Castillejo. No apartado de Primaria, resultou premiado o traballo As nosas árbores e o noso patio, realizado polo alumnado de cuarto curso do CEIP Manuel Vidal Portela de Pontevedra, baixo a dirección da profesora Ronsel Martínez Moldes.

Tampouco foi outorgado o premio do apartado de ESO por falta de concorrencia.

Os alumnos premiados en ambos os dous concursos realizarán en data por determinar unha viaxe á cidade da Coruña para visitar museos e centros científicos.

• Concursos Emilia Estévez Villaverde. Na modalidade de narrativa, obtiveron o premio os seguintes alumnos: no primeiro ciclo, o conto O poliño cego, de Carlota Novoa Mazuela, de segundo curso do CEIP Álvarez Limeses de Pontevedra, supervisado pola profesora Mª del Pilar Cerviño; no segundo ciclo, A miña boneca, de Marta Castelo Chan, de cuarto curso, do CEIP Manuel Vidal Portela, de Pontevedra, baixo a supervisión da profesora Ronsel Martínez Moldes; e no terceiro ciclo, Unha viaxe a Marte, da autoría de María Armesto Luaces, do CEIP Rosalía de Castro de Bóveda (Lugo), tendo como supervisora á profesora Ángeles Rodríguez Rodríguez.

Na modalidade de poesía, resultaron premiados: no primeiro ciclo, a composición presentada por Borja Fernández, de segundo curso do CEP Riomaior, de Santa Cristina de Cobres (Vilaboa), supervisado pola profesora Eva Rodríguez; no segundo ciclo, As gaivotas no recreo, de Laura Varela Graña, de terceiro, curso do colexio Carballal - Viñas Brancas, de Marín, coa profesora Aurora Álvarez como supervisora; e no terceiro ciclo, No outono, da autoría de Andrea González González, de sexto curso do CEP Marcos dá Portela de Monte Porreiro (Pontevedra), baixo a supervisión da profesora Mª del Carmen Hermida Lorenzo.

Estes alumnos, ademais de recibir o premio de noventa euros cada un, realizarán unha viaxe á Casa Valle-Inclán, en Vilanova de Arousa, e á Casa Museo Rosalía de Castro, en Padrón, o día da entrega de premios, que se celebrará o próximo día trece de maio, ás cinco da tarde, no salón de actos do Museo de Pontevedra.