04 e 11/05/2010 Charla-coloquio dirixida por Tino Martínez

Actualizado 28/04/2010 09:17

Como complemento da exposición fotográfica sobre a romaxe dos milagres de amil, os días 4 e 11 de maio, a partir das 18 horas, celebraranse dúas charlas-coloquio dirixidas polo propio fotógrafo que versarán sobre a importancia da fotografía como profesión ao longo dos últimos cincuenta anos, os cambios producidos dende entón, as tendencias temporais, a execución, a presentación, o laboratorio, a ética no traballo, etc.

Esta actividade está dirixida a profesionais, estudantes e amantes da fotografía en xeral. Os interesados en participar deben inscribirse, antes do 4 de maio, na Secretaría do Museo e poden facelo directamente, por teléfono (986 851 455), ou ben por correo electrónico. indicando os seus datos personales (Nome, apelidos, NIF, enderezo,teléfono de contacto).

Expedirase certificado de asistencia.