Actividades complementarias á conmemoración do cincuenta aniversario do pasamento de Manuel Quiroga

Actualizado 11/11/2011 13:13

En conmemoración do cincuenta aniversario do pasamento de Manuel Quiroga terá lugar no Museo de Pontevedra un ciclo de conferencias sobre o violinista pontevedrés e un concerto de música.

• Martes 22 de novembro de 2011

O violín, a vozde Manuel Quiroga

Enrique Jiménez Gómez

• Mércores 23 de novembro de 2011
  • Manuel Quiroga: de puño e letra

Milagros Bará Viñas

• Ás 20h no Sexto Edificio

CONCERTO-HOMENAXE MANUEL QUIROGA LOSADA

Violinista José Manuel Álvarez Losada e o pianista Andreu Riera Gomila

20 de decembro de 2011

MANUEL QUIROGA

• 1ª Habanera
  • Jota nº 1
  • 1ª Danza Argentina
  • Canto y Danza Andaluza

JOAQUÍN NIN

• Sur un air de danse de Pablo Esteve (de “Cinco Comentarios”) (dedicada a Quiroga)

EUGÈNE YSAYE

• Sonata para violín solo nº 6, op. 27 (dedicada a Quiroga)

MANUEL QUIROGA

• 1ª Guajira
  • Playera y Zapateado
  • Rondalla
  • 2ª Guajira

CURRICULUM DE JOSÉ MANUEL ÁLVAREZ LOSADA

Comeza os estudios de violín en el Conservatorio Profesional de Música da súa cidade natal, Ourense. Continúa a súa formación en Oviedo con Gaiané Pogossova, en Barcelona con Agustín León Ara e en Viena con Maighread McCrann.

Premio Extraordinario do Conservatorio Superior de Música de Barcelona nas especialidades de “Violín” e de “Música de Cámara” e postgraduado con “Matrícula de Honor” en la Universität für Musik und Darstellende Kunst Graz” (Austria), obteu importantes premios internacionales no XLI Curso Internacional de “Música en Compostela”, e II Concurso Internacional Joaquín Rodrigo e o Concurso Internacional “El Primer Palau 2006”.

Foi membro da Orquesta de Cámara “Joaquín Rodrigo”, da “Gustav Mahler Jugendorchester” e da Orquesta Sinfónica de Galicia, así como do cuarteto de corda “Música en Compostela”.

Actuou nos principais auditorios de Alemania, Austria, España, Francia, Holanda, Italia, Japón, Reino Unido, República Dominicana e Suiza.

Actualmente é profesor titular de violín no Conservatorio Superior de Música de las Islas Baleares.

CURRICULUM DE ANDREU RIERA

Nace en Manacor, Mallorca. Estudia piano con Concepció Vadell e no Real Conservatorio de Música de Madrid con a catedrática Ángeles Rentería. Neste lugar obtén os primeiros premios fin de carreira de piano e música de cámara. Prosigue os estudios na Universidade de Viena con o profesor Hans Graf e na Guildhall School of Music and Drama de Londres con Edith Vogel.

Entre os seus numerosos premios en concursos internacionales caben destacar os obtidos nos Concursos Internacionales de Jaén (1991), “Bärenreiter” Mozart de Salzburgo (1991), Fundación Guerrero (Madrid 1991) ou Frederic Mompou (Barcelona, 1993).

Realizou concertos prácticamente por toda España, ademáis de Italia, Austria, Francia, Suiza, Alemania, Finlandia, Inglaterra, Estados Unidos, Canadá e Australia.

Actualmente é profesor titular do Conservatorio Superior das Islas Baleares, así como Director Artístico do recentemente creado Festival da Música de Cámara de Cala Morlanda.