Presentación de catálogos do Museo provincial de Pontevedra na web

Actualizado 04/04/2012 13:05

O Museo Provincial de Pontevedra inicia hoxe a primeira fase do seu novo proxecto Web, a presentación ‘online’ dun conxunto de catálogos que constitúe a primeira fase dun ambicioso proxecto a longo prazo.

No seu constante afán por incidir nunha das funcións propias do Museo Provincial, a difusión, faise pública agora unha mostra significativa dos seus fondos a través da rede. Son, en concreto, 14.957, boa mostra da riqueza e heteroxeneidade das súas coleccións.

Ofrecer neste momento a posibilidade de acceder ás diversas coleccións a través da web, facilitando aos usuarios o acceso público e libre aos fondos, foi o froito dun gran esforzo levado a cabo pola Institución nos últimos anos. A información móstrase ao público a través da páxina In web, catálogo en liña que reúne información e imaxes dixitais dunha importante selección dos bens culturais que forman parte das coleccións do Museo de Pontevedra, que permitirá ao usuario realizar buscas xerais e avanzadas desde calquera parte do mundo, e cuxos contidos estarán en constante crecemento e actualización nos próximos meses.

Este navegador permite o acceso a unha selección das coleccións catalogadas actualmente nun sistema integrado de documentación e xestión museográfica. A selección, aínda que é moi ampla non abarca nin a metade do volume de fondos do Museo Provincial de Pontevedra ao non atoparse, polo momento, volcada a totalidade das súas coleccións como, por exemplo, o importantísimo conxunto de pezas pertencentes ás coleccións de arqueoloxía ou os fondos documentais do seu vasto arquivo, que irán incrementando esta publicación de forma sucesiva.

Acceso ós catálogos.