II Encontro de Conservación e Restauración

Actualizado 23/10/2012 13:50

Organizado conxuntamente, en virtude do convenio asinado o pasado ano, polo Museo e a Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia, celébrase no salón de actos do Sexto Edificio desde o 14 ó 16 de novembro. Ten como título xenérico Do laboratorio á obra: aplicación práctica do coñecemento científico á conservación-restauración de materiais pétreos.

Este II Encontro está dirixido a todos os grupos profesionais involucrados en labores de conservación e restauración de bens de carácter cultural que teñen como soporte un material pétreo (restauradores, arquitectos, historiadores da Arte, químicos, biólogos, xeólogos, arqueólogos, etc.) e tamén, dada a súa finalidade formativa, non excluínte, a todas as persoas que están cursando actualmente esas ou outras materias afíns.

As inscricións realizaranse no Rexistro do Museo e efectuaranse por rigorosa orde de entrada ata completar o número de prazas, limitado a 240 persoas, finalizando o prazo o día 12 de novembro.

Tamén poderán ser enviadas por correo electrónico á dirección secretaria.museo@depo.es

Os asistentes recibirán un diploma acreditativo e tense solicitado un crédito de libre disposición á Universidade de Vigo.

Descargar formulario de inscrición aquí.

Para ver o programa completo premer aquí.