Conferencias da Fundación Rutas del Románico

Actualizado 03/04/2014 11:39

Organizado pola Fundación Cultural Rutas del Románico, vaise celebrar no salón de actos do Sexto Edificio, os días 9 e 10 de abril, un ciclo de catro conferencias dedicado á Arte en Galicia.

Mércores 9 de abril

18:30 h:"Ó ceo ou ó inferno. Xuízos individuais e Xuízo Final na Idade Media", por NATALIA CONDE CID (Universidade de Santiago)

20:30 h: "As catedrais galegas no contexto da Reforma Gregoriana (séculos XI-XII)", por JAVIER CASTIÑEIRAS LÓPEZ (Universidade de Santiago)

Xoves 10 de abril