Ciclo de música Sons no Ar-co VII

Actualizado 15/07/2014 00:00

O ciclo de música Sons no Ar-co, organizado polo Museo, chega este ano á súa sétima edición celebrando dous concertos na rúa, concretamente na contorna da Praza da Leña, á beira do arco da ponte que une os edificios Castro Monteagudo e García Flórez.

O venres 18 de xullo, ás 22:00 h, abrirá o ciclo o grupo de canto, percusión e danza tradicional africana KHALEYE DIAMONO, composto por cinco músicos e dúas bailarinas. Interpretarán temas musicais de diversos países africanos, especialmente ritmos mandikes e sabar senegaleses, acompañados por danzas.

Se chovese á hora do concerto deste grupo, trasladariamos a súa actuación ó Sexto Edificio

O sábado 19 de xullo, tamén ás dez da noite, serán os compoñentes do grupo de Dixieland castelán-leonés PIXIE DIXIE BAND os encargados de poñer o son na praza. Esta formación reproduce o ambiente musical do primitivo jazz de Nova Orleáns, interpretado cun carácter desenfadado que lle permite abordar todo tipo de actuacións, incluíndo as de animación na rúa.