Domingos Musicais no Sexto

Actualizado 20/10/2014 00:00

O domingo 26 no Sexto Edificio actúa a cantante e actriz brasileira Ellen de Lima, ás 19:30 h. Estará acompañada por Franc Gorritz (Batería), Ricardo Ferreira (Baixo), Léo Rodrígues e Gustavo Almeida (Guitarras). A entrada é libre e de balde.

Ellen de Lima é dona dunha voz suave e ó mesmo tempo intensa. É a intérprete do bolero Vicio, do tema musical dos desfiles de Miss Brasil e de moitas cancións marcadas para sempre na memoria musical brasileira.

Inicia a súa carreira musical nos anos cincuenta e foi unha das estrelas da era de ouro da radio. Tamén foi unha das primeiras cantantes contratadas por Columbia (despois CBA e actual SONY-BMG) en Brasil. En 1957 grava o seu primeiro LP

Na década dos sesenta Ellen de Lima conquistou o público brasileiro coa Canção das Misses, tema do concurso de Miss Brasil da época.

Actuou en televisión, traballou como actriz e cantante na TV Globo, xunto a de Fernanda Montenegro e Sérgio Britto e en diversas salas de festa.

A partir de 1988 pasou a integrar o grupo As Eternas Cantoras da Radio, xunto a Carmelia Alves e Violeta Cavalcante, entre outras, co que gravou tres CDs. No volume 3 gravou Estrela (Gilberto Gil), a dúo co seu autor, e Bésame (Flavio Venturini e Murilo Antunes). Este show converteuse en longametraxe, As cantoras do Rádio, o filme (Gil Baroni).

Ellen é a madriña da Policía Rodoviaria Federal e xa gañou títulos importantes, como o de Comendadora da República Brasileira e o título de cidadá carioca.

Pedro Almodóvar despois de escoitar a Ellen, versionou un dos seus éxitos no filme La piel que habito.

Recentemente, Ellen, que é nai do cantante e compositor afincado en Pontevedra, Gustavo Almeida, viviu un momento de gran emoción compartindo escenario co seu fillo máis vello, Rodrigo Almeida, no show Encontro de xeracións.