Teatro no Museo

Actualizado 29/01/2015 00:00

A Deputación e o Museo de Pontevedra poñen en marcha un novo ciclo de Teatro no Museo. Abrirase o vindeiro día 7, ás 20h, no salón de actos do Sexto Edificio e prolongarase durante o primeiro semestre do ano cunha función mensual.

Este ciclo ten como obxectivo principal achegar o teatro a todos os públicos, cun amplo abano de idade e temática, e abrir o espazo do Museo a todas as compañías e asociacións de teatro afeccionado da provincia.

A entrada é de balde ata completar o aforo, pero, a causa da grande acollida que tivo a pasada edición, para asistir será necesario retirar previamente o billete na recepción do Museo. Estarán dispoñibles sempre a partir da propia semana da función.

A compañía encargada desta primeira sesión será Teatro da Zarabándula (Cuntis, Pontevedra), que presentará a obra Entre nós, mulleres, dirixida por Toño Pena e coa interpretación de Chelo do Rejo e Chus Picallo.

SINOPSE:

Laura e Leonor son dúas mulleres que viven na mesma cidade e que non se coñecen. As súas vidas, os seus traballos, os seus mundos son moi diferentes. Nada teñen que ver unha coa outra. Ou iso parece.