ACTUALIDADE
O Museo reabriu as súas portas o martes 2 de xuo cunha admisión de visitantes reducida a terceira parte da capacidade das súas instalacións.

• notas de prensa

Machados. Cinco vidas, unha historia

A exposicin Machados. Cinco vidas, unha historia, que se pode ver no edificio Sarmiento desde o 26 de novembro ao 2 de febreiro, ofrece unha aproximacin metalurxia e aos depsitos metlicos da Idade do Bronce Final na fachada atlntica europea partindo dun conxunto de artefactos da coleccin arqueolxica da Universidade de Santiago de Compostela. Est promovida polo Consello Superior de Investigacins Cientficas (CSIC) a travs do Instituto de Ciencias do Patrimonio (Incipit).

notas de prensa

De Mestras e Mestrados. Exposicin

Do 29 de outubro ao 24 de xaneiro permanecer aberta no claustro do Edificio Sarmiento a exposicin de Mestras e Mestrados realizada polo Museo de Pontevedra en colaboracin coa Universidade de Vigo, con motivo da celebracin do 30 aniversario da Facultade de Belas Artes de Pontevedra.

notas de prensa

Visitas guiadas exposicin O universo de Xaime Quessada

O pblico que o desexe pode participar nas visitas guiadas exposicin O universo de Xaime Quessada que desde o 15 de outubro se realizarn todos  os xoves e sbados s 18 horas. Pola situacin sanitaria orixinada pola COVID-19, o nmero de participantes por visita non pode ser superior a 9 persoas que deben inscribirse previamente.

Deputaci�n de Pontevedra Museo de Pontevedra