ACTUALIDADE
Os edificios Castro Monteagudo e García Flórez, pendentes de rehabilitación, permanecen pechados.

• notas de prensa

Semana lorquiana

Lorca

Co gallo da conmemoracin o 25 de outubro do Da de Lorca en Galicia, o edificio Castelao albergar entre o 26 e o 30 deste mes diferentes actividades como unha mesa redonda, unha lectura teatralizada, unha ruta e contacontos para escolares, destinadas a divulgar a relacin que o poeta granadino mantivo con esta terra, chegando incluso a definirse a si mesmo como un "poeta galego".

Gaiteiraos. Exposicin

Gaiteraos

Un total de 35 debuxos de recoecidas gaiteiras e gaiteiros de Galicia compoen a exposicin Gaiteiraos, coa que o seu autor, Csar Lombera, pretende reivindicalos como un exemplo sobranceiro do noso patrimonio inmaterial. A mostra poder visitarse no claustro do edificio Sarmiento desde o 30 de setembro ata o 28 de novembro.

Alegacins a medida. Indumentaria do sculo XX

Ao longo de 10 sesins vaise celebrar no saln de actos do Edificio Castelao o curso Alegacins a medida. Indumentaria do sculo XX, impartido por Carolina Muniz, no que se fai un percorrido social, econmico e cultural a travs da evolucin da vestimenta e a sa estreita relacin coa arte, a msica e o cinema. Ser todos os mrcores, ags festivos, entre o 6 de outubro e o 15 de decembro, de 19 a 20:30 h.

• notas de prensa

Xornadas sobre Museos e Educacin Patrimonial

Educacin Patrimonial

Froito da colaboracin entre o Museo e a Universidade de Santiago de Compostela, van ter lugar os da 4 e 5 de novembro no Edificio Castelao as I Xornadas sobre Museos e Educacin Patrimonial: Patrimonio e Comunidades. A iniciativa conta co financiamento da Deputacin de Pontevedra.

O Museo de Pontevedra no proxecto IMPACTOUR

Impactour

O Museo de Pontevedra entrou a formar parte do proxecto sobre o turismo cultural, IMPACTOUR, financiado con fondos do Programa de Investigacin e Innovacin Horizonte 2020 da Comisin Europea, que botou a andar en xaneiro de 2020 e que se prolongar ata xuo de 2023.

Visitas guiadas

Durante os meses de vern intensificamos as visitas guiadas s exposicins permanentes que albergan os edificios Sarmiento e Castelao e coas que pretendemos ofrecerlle ao pblico a oportunidade de achegarse s nosas coleccins. O percorrido, duns 50 minutos de duracin, incle explicacins sobre o Tesouro de Caldas, a Virxe Branca, a xeracin doente, a louza de Sargadelos, os renovadores e Castelao.

Tesouro de Caldas

Deputaci�n de Pontevedra Museo de Pontevedra