Ruínas de San Domingos. Charlas

Actualizado 28/04/2015 00:00

As Ruínas de San Domingos, en proceso de rehabilitación, son o tema das charlas que organiza o Museo en colaboración coa Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia. Terán lugar no Sexto Edificio o 6 de maio a partir das 18h.

18 h

As Ruínas de San Domingos de Pontevedra. Estudo e intervención

Cristina Montojo Santos, profesora de Artes Plásticas e Deseño, ESCRBC de Galicia

Mª Eugenia López de Silanes Vázquez, doutora en Bioloxía, Dpto. Enxeñería dos Recursos Naturais e Medio Ambiente, Universidade de Vigo.

Teresa Rivas Brea, doutora en Bioloxía, Dpto. Enxeñería dos Recursos Naturais e Medio Ambiente, Universidade de Vigo.

19 h

Avaliación do estado estrutural das Ruínas de San Domingos e intervención para a súa consolidación

Javier de la Puente, profesor da Área de Enxeñería da construción da Universidade de Vigo e director de Capitel, empresa que está a levar a cabo os traballos de consolidación nas Ruínas de San Domingos.

20 h

Mesa redonda.