Domingos Musicais no Sexto. Concerto de Emilio Rúa

Actualizado 04/12/2015 00:00

O domingo 13 de decembro, ás 19:30 h, o cantautor galego Emilio Rúa dará un concerto no Sexto Edificio. A entrada é libre ata completar a cabida.

Domingos Musicais no Sexto. Concerto de Emilio Rúa

Na súa actuación fará un repaso polos seus cinco discos editados polo de agora durante quince anos de carreira discográfica e un percorrido musical a través das cancións xa publicadas e de temas populares da cultura galega, reinterpretados dunha forma persoal e festiva ademais de poemas de grandes e clásicos autores da poesía galega.

Todo isto mediante a posta en escena deste cantautor cunha guitarra acústica, piano e harmónica.

O espectáculo vai acompañado da presentación do seu sexto disco titulado Querida alegría. No que colaboran, entre outros, Kepa Junkera, Carlos Blanco, Daniel Minimalia, Xestreu cantareiras, etc.