Concerto de Julio Fowler

Actualizado 09/03/2017 00:00

O sábado 11 de marzo dentro da programación musical do Museo, actuará no Sexto, ás 19 horas o cantautor cubano Julio Fowler.

Julio Fowler pertence a esa onda de autores e compositores criollos que identifica á nova canción cubana. A súa música é unha mestura orixinal de identidade e vangarda, un ensamble das súas raíces populares e tradicionais con sons e ritmos doutras culturas, mentres nos revela a súa paixón polo jazz nunha sorprendente mestura do acústico e o electrónico. Xullo ispe a súa poesía musical sen inhibicións, restricións nin límites.

Como autor, Julio Fowler compuxo cancións xunto a grandes compositores como Jack Tempchin, Claudia Brant, Luís Enrique, Amaury Gutiérrez, Pavel Urkiza, Garrett Wall. As súas cancións foron interpretadas por cantantes de diversos estilos. Nos últimos anos Fowler pasou a maior parte da súa vida en escenarios de todo o mundo, cativando aos amantes do movemento "Cuba World Music" en América e Europa.

Editou catro álbums: Dale Mambo (Urban Colors, 2003); Buscando mi lugar (Factoría Autor, 2006); Utopías (Factoría Autor, 2009), polo que recibiu o premio Cubadisco 2011 e Ligeros de Equipaje (Cezanne Productions, 2012).