Obradoiros para centros de ensino complementarios do festival O Museo de Pontevedra en curtametraxes.

Actualizado 09/10/2019 00:00

Para facilitar a realización da curtametraxe para presentar á terceira edición do festival O Museo de Pontevedra en curtametraxes, o Museo ofrece aos centros de ensino da provincia  que o desexen a realización dunha visita guiada sobre a temática que escollan e elixir un dos seguintes obradoiros que se realizarán nos propios centros de ensino:

• ILUMINACIÓN.
  • CROMA KEY.
  • CREACIÓN DUNHA CURTAMETRAXE DOCUMENTAL.
  • DESENVOLVEMENTO DUN GUIÓN.
  • LINGUAXE AUDIOVISUAL E PLANIFICACIÓN DUN RODAXE.
  • PRODUCCIÓN DUNHA PELÍCULA.
  • MONTAXE E EDICIÓN DE VIDEO.
  • MANEXO DE CÁMARAS DE VIDEO E FOTOGRAFIA.
  • AUDIOVISUAL EN MUSICAIS.
  • DIRECCIÓN DE ACTORES E ACTRICES.
  • VIDEOPERIODISMO.
  • INTERPRETACIÓN ANTE AS CAMARAS.

Os centros poderán elixir un obradoiro por cada curso que vaia presentar unha curtametraxe.

Non se require participar nas actividades sinaladas para realizar a curtametraxe, pero, no caso de tomar parte nelas, será obrigatoria a presentación ao Festival da devandita curtametraxe.

Máis información: curtas.museo@depo.es

SOLICITUDE TELEMÁTICA