Galaicos, un pobo entre dous mundos: unha nova mirada a que narra ou debe narrar a Arqueoloxía. Mesa redonda

Actualizado 16/01/2020 00:00

Dentro das actividades complementarias da exposición Galaicos, un pobo entre dous mundos vai ter lugar o martes 21 de xaneiro, ás 19:30 h no Sexto Edificio, unha mesa redonda sobre unha nova mirada a que narra ou debe narrar a Arqueoloxía. A entrada é libre.

Mouros e cristians_498.jpg

Modera:

Aurelia Balseiro García (Directora Museo Provincial de Lugo)

Participan:

Beatriz Comendador Rey (Universidade de Vigo)

Felipe Criado Boado (INCIPIT-CSIC)

Antonio Nicolau Martí (KULTURA, Ideas y estrategias para el patrimonio)

Gonzalo Ruíz Zapatero (Universidad Complutense Madrid)

Preténdese xerar un debate sobre as novas formas de presentar a arqueoloxía aos públicos (especializados ou non), cales son os novos discursos, os novos recursos ou os novos medios para transmitir o coñecemento que se xera á sociedade, non só a través de exposicións, senón tamén con proxectos sociais, voluntariado, etc, contrastándoo con recursos, discursos, medios... non tan novos pero que seguen funcionando ou se seguen empregando aínda que non funcionen.