ACTUALIDADE
O Museo reabriu as súas portas o martes 2 de xuo cunha admisión de visitantes reducida a terceira parte da capacidade das súas instalacións.

• notas de prensa

Reapertura da Sala de investigacin

A Sala de investigacin do Museo de Pontevedra est aberta de 9:30 a 13:30 h con cita previa e a reducin do nmero de postos dispoibles ao 30% do aforo, seguindo as normas que se poden consultar neste apartado xunto aos servizos que se prestan.

Reapertura do Museo

O Museo de Pontevedra reabriu as sas portas o martes 2 de xuo coa capacidade das sas instalacins reducida a menos do 30%, asegurando as unha boa experiencia de visita s coleccins permanentes e temporais con todas as garantas sanitarias.

Contos confinados

O Museo programa catro sesins de "contos confinados" virtuais os sbados do mes de maio s 12:00 h. As citas corrern a cargo de Migallas Teatro, Polo Correo do Vento, Beatriz Campos e Felipe Daz "Caxoto", da compaa A Trastenda dos Contos.

• notas de prensa

DIM 2020. Voces diversas que senten o Museo

Summonos celebracin do Da Internacional dos Museos a travs de Voces diversas que senten o Museo, actividade que desde a distancia recolle os testemuos de persoas dalgunhas asociacins que traballan no eido da inclusin social que nos relatan a experiencia vivida na sa visita ao Museo ou nalgunha das actividades que realizan.

Solpor. Exposicin virtual

Vinte e cinco fotografas de cinco fotgrafos galegos, acompaadas por cinco fragmentos poticos doutros tantos escritoras e escritores galegos, homenaxeados ao longo do tempo no Da das Letras Galegas, dan corpo a esta mostra que se presentar en formato vdeo.

notas de prensa

Prolongacin das exposicins Debuxantas e Leopoldo Nvoa 1919-2019 ata o 30 de agosto

O Museo de Pontevedra reabrir as sas portas prolongando as exposicins que estaban vixentes o pasado 12 de marzo cando a COVID-19 obrigou clausura: Leopoldo Nvoa 1919-2019', e Debuxantas. Pioneiras da ilustracin', que non puidera ser nin inaugurada e apenas estivo unhas horas aberta ao pblico.

Deputaci�n de Pontevedra Museo de Pontevedra