Contos Confinados. Segunda edición

Actualizado 26/02/2021 00:00

Nesta nova edición de contacontos virtuais, que se inicia o sábado 13 de febreiro ás 10 h, o público infantil pode seguir desde as súas casas as catro narracións que realizarán Caxoto de A Trastenda dos Contos, Polo Correo do Vento, Beatriz Campos e Migallas Teatro.

Estas narracións, que se amosarán os sábados ás 10 h nesta Web e no Facebook, serán tamén interpretadas en lingua de signos pola Organización de Diversidade Sensorial de Galicia (Xoga)

Sábado 13 de febrero.

Caxoto, de A Trastenda dos Contos, comeza as sesións facendo un repaso polas tradicións máis senlleiras do Entroido.

Sábado 20 de febreiro

Polo Correo do Vento presentará ‘A investigadora peregrina e o misterioso caso dos peliqueiros’. Esta intervención incluirá un obradoiro de debuxo.

Sábado 27 de febreiro

Beatriz Campos protagoniza esta sesión coa narración ‘Os tres porquiños’.

Sábado 6 de marzo

Migallas Teatro pecha esta segunda edición de Contos Confinados coa narración ‘Romance da princesa caprichosa’.