ACTUALIDADE
Por rehabilitación, conservación ou montaxe, nestes momentos están pechados os edificios Castro Monteagudo e García Flórez.

• notas de prensa

Feira Franca 2018 no Museo. A fin das lendas, o inicio da ciencia

Ao longo da semana que precede Feira Franca, o Museo ofrece un obradoiro para nenas e nenos que ten como obxectivos, entre outros, os de desenvolver a sa creatividade, a sa imaxinacin e a sa capacidade de observacin e que aprendan a valorar a importancia das lendas e mitos presentes en Galicia e que coezan a relevancia que tiveron os avances tecnolxicos de finais da Idade Media e comezos da Moderna.

Comezan as visitas guiadas exposicin Coplas de cego. Jos Solla

O sbado 11 de agosto ser o punto de partida das visitas, guiadas polas persoas membros do Gabinete Didctico, exposicin dedicada a Jos Solla, Coplas de cego que permanecer aberta ao pblico ata o 23 de setembro.

Novos Valores 2018. Obra seleccionada

Desde o 3 de agosto e ata o 16 de setembro o claustro superior do edificio Sarmiento acubilla a exposicin Novos Valores 2018 que amosa as 25 obras seleccionadas neste certame, entre as que se atopan as catro premiadas cunha bolsa de ampliacin de estudos.

Coplas de cego. Jos Solla

Coplas de cego. Jos Solla a exposicin que este vern ser protagonista no Sexto Edificio, na que se compila a traxectoria deste artista marinense que desenvolve a sa pintura entre Bueu e Mar del Plata. A inauguracin celbrase o 26 de xullo, s 20 h, e permanecer aberta ata o 23 de setembro.

• notas de prensa

Apertura das salas Castelao remodeladas

Xa estn abertas ao pblico as salas Castelao do segundo andar do Sexto Edificio logo do peche temporal motivado polos traballos de acondicionamento para a colocacin dos 51 debuxos orixinais do lbum Ns. A remodelacin significou tamn un cambio na disposicin doutras obras e unha considerable ampliacin dos fondos expostos

Visitas de vern 2018

A partir do domingo 1 de xullo, o Museo pon en marcha un programa de visitas guiadas para aquelas persoas que, sen formar parte dun grupo concertado, desexan coecer as sas coleccins explicadas polo persoal do Gabinete Didctico.

Obradoiros de Vern 2018

Un ano mis, o Museo oferta os seus obradoiros de vern durante os meses de xullo e agosto, cun total de 90 prazas para nenos e nenas de entre 5 e 13 anos.

Curtametraxes premiadas en O Museo de Pontevedra en curtametraxes

O venres 2 de marzo tivo lugar no Sexto Edificio a entrega de premios do festival audiovisual infantil e xuvenil O Museo de Pontevedra en curtametraxes no que puido participar, a nivel colectivo ou individual, o alumnado dos centros de ensino non universitario da provincia de Pontevedra desde 5 de Primaria.

Deputaci�n de Pontevedra Museo de Pontevedra